Jeanne Damas lansează o nouă linie de ruj
Parintele italian Jeanne Damas a anunțat lansarea unei linii de cosmetice decorative – Le Rouje de Paris. Acesta va include diferite nuante de ruj rosu, fără de care nicio faimoasă femeie modernă nu o poate face. Prima linie de cosmetice este programată pentru 30 noiembrie. Este deja cunoscut faptul că, în colecția de debut vor fi 4 rujuri cu nume de femeie, precum și paleta universală Les 4 Rouge, care poate fi utilizată sub formă de ruj, fard de ochi sau fard de obraz. Prețurile variază între 25 și 39 de euro.
Yves Saint Laurent a lansat un ruj cu un efect de piele mată
YSL Beauté director de machiaj Tom Pesho, prezintă o nouă linie de rujuri – Rouge Pur Couture The Slim. Rujul va intra în vânzare abia în luna februarie a anului viitor, iar între 28 noiembrie și 4 decembrie noile cosmetice pot fi achiziționate din buticul online TOMPESHO. Rouge Pur Couture Slim este disponibil în 16 nuanțe – mai ales în roz și roșu. Ele sunt luminoase și saturate, și, de asemenea, există mai multe tonuri întunecate și neon. Crema cu textură matasoasă și ușoară, arată ca o piele mată. Forma tubului s-a schimbat și el, devenind pătrată, astfel încât este mai convenabil de aplicat.
Moschino lansează colaborarea cu marca coreeană Tony Moly
Creative Director Moschino Jeremy Scott a lansat o colecție comună cu marca coreeană de cosmetice Tony Moly. Acesta include farduri pentru ochi, nuanțe și rujuri lichide, nuante luminoase, precum și o paletă de farduri strălucitoare pentru ochi, sub forma unui smartphone cu capac detașabil pe care îl poți purta lângă iPhone. Majoritatea fardurilor au primit ambalaje negre cu detalii aurii și logo-ul mărcii italiene. Costul fardurilor variază de la 15 la 79 de dolari.
Patru arome de parfumuri cu nume ironice
Pe 21 noiembrie, în clubul din Moscova, Gazgolder, a avut loc o petrecere în onoarea lansării brandului By Kilian My Kind Of Love, o colecție de parfumuri nou-nouțe pentru miileniala My Kind of Love. Acesta include patru arome – „Kissing Burns 6.4 Calories a Minute. Wanna Workout?”, „Be the Princess”, „Să stabilim acest argument ca pe o aventură”și „Bad Boys nu sunt distractivi”.
„Am vrut să combinăm simplitatea cu complexitatea. Am dorit ca aromele acestei colecții să fie caracterizate de acorduri cu mai multe straturi și să noteze că operele sunt celebre. Compozițiile au fost construite în jurul ingredientului principal – neobișnuit, surprinzător și imediat recunoscut „, a spus Kilian Hennessy, fondator și director creativ.