Skip to content →

Samsung si apocalipsa unicornilor – inca o reclama ciudata

In ultima vreme Samsung a adoptat o noua strategie de marketing. In mod special directionata catre publicul mai tanar din SUA. Ultima reclama de acest gen a fost „overly attached computer”, in care Laina Morris interpreteaza un calculator cu o nevoie disperata de atentie. Acum Samsung face misto de Blackberry:

O incercare stranie de a arata ca si terminalele Samsung sunt bune si sigure pentru business. Reclama demonstreaza cat de „ridicoli” sunt oamenii care inca au impresia ca Blackberry este singura optiune sigura pentru pentru domeniul corporate.

Samsung are dreptate. Blackberry a ramas in urma si nu mai sunt singurele terminale cumparate de companii cu nevoi corporate. Exista un nou jucator in acel domeniu si, paradoxal, nu este Samsung. Blackberry pierde contracte cu mari companii si cu guvernul american in favoarea iPhone-ului.

Esecul inregistrat de Blackberry a lasat un mare gol in zona corporate. Apple a inceput deja sa umple acel gol fara nici o campanie de awareness. Sistemul inchis Apple este nativ mai sigur. Iar IOS este o platforma suficient de flexibila pentru toate nevoile marilor corporatii.

Samsung incearca si ei acum sa creasca putin awareness in acest domeniu. In mod ciudat campania are ca target oameni tineri si apeleaza la un simt al umorului care ar ofensa mai degraba decat ar incuraja un manager. Mai mult, nu afli nimic despre sistemul „SAFE” care, teoretic, este si obiectul reclamei.

Poate ca targetul nu e zona de business… stranii sunt caile Samsung-ului.

Published in internet reclame

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bitnami