Skip to content →

Samsung are o campanie cel putin dubioasa pentru hard disk-uri SSD

Cu totii o stim pe „Overly Attached Girlfriend” (interpretata de Laina Morris), este un meme dragut care a devenit viral cu multa vreme in urma. Samsung a angajat agentia The Viral Factory sa creeze un spot online pentru hard disk-uri solid state, si asta-i ce-a iesit:

Ma bucur ca Branduri mari, cum e Samsung, au inceput sa creeze campanii folosindu-se de personaje cunoscute pe Youtube, pentru Laina Morris si alti youtube-eri nu poate fi decat un lucru bun, in sfarsit creativitatea lor este recunoscuta si de mediul corporate care in sfarsit incepe sa inteleaga internetul din ziua de azi.

Inca sunt o gramada de reclame care folosesc actori plictisiti in campanii care n-au nici o legatura cu ei pentru simplu motiv ca au o fata cunoscuta, asa ca tot ce pot sa spun e: la mai mare!

Doar ca… pe mine unul ma terifiaza reclama asta. Putea sa fie mult mai buna, mult mai scurta si putea chiar sa-mi dea un motiv sa-mi iau un hard disk solid state.

Avantajul solid state este viteza, orice calculator, chiar si unul mai vechi, devine muuult mai rapid cu solid state. Nu prea s-a inteles treaba asta din spot si tinand cont ca hard disk-urile solid state sunt inca foarte scumpe, nu vad cat succes poate avea campania.

Published in internet reclame

4 Comments

  1. VladBadoiu VladBadoiu

    Reclama e imbecila si sinistra, dar macar s-a ales si fata cu niste bani. Brovo ei! 🙂
     
    Uite aici o mostra autohtona de retardara „meme stye”: http://www.hmultiplex.ro/promotie/cinemall

  2. […] singurul exemplu, multe companii aleg sa se promoveze prin Social Media si o fac cu mare succes. “Overly attached computer”, campania Samsung pentru SSD-uri pare a fi un succes. Initial parea o idee stupida, dar generatia mai tanara a reactionat pozitiv. […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bitnami