Skip to content →

RCS&RDS si Discovery se bat, UPC castiga

RCS&RDS a renuntat oficial la toata gama de posturi Discovery si in curand posibil si la HBO. In ciuda nemultumirii multor abonati RCS&RDS merge inainte si  incearca sa-si promoveze propriile posturi de documentare.

RCS RDS Discovery Upc

Discovery face reclamatii la CNA cu speranta ca RCS&RDS vor fi obligati pana la urma sa includa posturile lor in grila de programe si razboiul merge mai departe.

In tot acest timp UPC are sansa incredibila de a-si mari considerabil numarul de abonati. Deja compania a lansat o campanie in care se pune accent chiar pe posturile Discovery. In curand n-as fi surprins sa vad o campanie similara si pentru HBO, daca intradevar RCS&RDS vor renunta si la ei.

Afis RDS UPC
Afisele din unele scari de bloc

Se pare ca toata lumea este implicata in acest conflict. In unele scari de blocuri au aparut chiar si afise care anunta ca RCS&RDS nu este singura companie cu acoperire acolo. Nu putem sti daca UPC face acest tip de „Guerilla Marketing” (care nici nu stiu cat de legal este) sau pur si simplu unii administratori de bloc sunt foarte pasionati de documentare. Dar este cert ca UPC castiga si incredere si clienti.

Adaugand la toate acestea faptul ca, in urma eliminarii Discovery, abonatii RCS&RDS pot intrerupe oricand contractul. Putem spune ca UPC are in sfarsit o sansa sa rupa monopolul RCS&RDS. Ceea ce nu poate fi decat un lucru bun. De fiecare daca cand o companie obtine monopol pe piata, clientii incep sa sufere. Aroganta de care RCS&RDS a dat dovada trebuia pedepsita. Si va fi.

In doua miscari stupide, Discovery si posibil HBO, RCS&RDS poate pierde pozitia de lider dominant pe piata.

Published in promotii

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bitnami