Boromir ignora Valentine’s Day si fac o aplicatie Facebook special pentru Dragobete

In timp ce o gramada de alte brand-uri s-au axat pe┬áValentine’s Day, Boromir a ales sa se concentreze pe Dragobete. O miscare interesanta care aminteste putin de campaniile ROM.

Boromir - Imparte Bucurii
Boromir – Imparte Bucurii

Aplicatia e simpatica ­čÖé poti trimite persoanei dragi unul din mesajele predefinite pe care il va putea vedea doar de dragobete.

A devenit o moda sa respecti valorile traditionale romanesti in advertising, cel putin pentru o parte din companiile de produse alimentare.

Pana nu demult “Made in Romania” nu era un lucru bun. Multumita efortului facut de cateva companii, care au folosit “traditionalul” ca strategie de branding, “Made in Romania” incepe sa capete alta fata.

Produsele romanesti n-au fost niciodata rele. In cele mai multe cazuri au fost chiar mai bune decat produsele concurente din import. Singurul lucru pe care il aveau produsele straine in plus era un ambalaj cu un design mai bun. Acelasi design bun incepe sa-si faca aparitia si pe brand-urile romanesti si asta nu poate sa fie decat un lucru bun.

Sunt multi oameni care spun ca aspectul nu conteaza, dar adevarul este ca, majoritatea se gideaza dupa design cand cumpara ceva. Chiar daca o facem fara sa fim constienti de asta. Aspectul placut al unui ambalaj, o reclama realizata bine sau chiar si o aplicatie Facebook, contribuie decisiv in procesul de decizie cand vine vorba de achizitionarea unui produs.

Mi-e pofta de un cornulet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *